JB Crochet Design & Creations

zaterdag 2 april 2016

Opa Bram en Oma Saartje

Na het verliefde koppel Beun en Bien heb ik niet stil gezeten :)
Er is opnieuw een koppeltje uit mijn haaknaald gekropen!
Maar niet zomaar een stelletje hoor, ze zijn namelijk al heel lang bij elkaar en zelfs op hun oude dag houden ze nog heel veel van elkaar <3

Mag ik jullie met trots presenteren...Opa Bram en Oma Saartje :)
Het viel niet mee om deze oudjes op de foto te krijgen, alles gaat wat moeizamer he als je een hoge leeftijd bereikt hebt ;-)


Maar uiteindelijk is het toch gelukt om ze met hun waardevolle ouderwetse bezittingen op de foto te krijgen :)


Opa Bram wilde eigenlijk niet zonder zijn pet op de foto maar toen ik hem verteld had dat hij nog best trots mag zijn op zijn haardos, mocht ik dan toch 1 foto maken ;-)


Ook oma mocht even apart op de foto, is ook wel eens fijn om in het zonnetje gezet te worden toch als je alle dagen voor je oude mannetje moet zorgen <3

Ze hebben enorm genoten van de Quality time tijdens de fotoshoot en dat heeft ze ook weer wat meer energie gegeven zodat ze nu klaar zijn om de wijde wereld in te trekken :)

De 2 kooppatronen van Bram en Saartje zijn koop via Ravelry :
Heeft u geen paypal? Dant kunt u de patronen ook bestellen via https://www.facebook.com/jbcrochetdesignandcreations of via de email: jbcrochetdesignandcreations@hotmail.com


2 opmerkingen:

  1. heel mooi kan ik deze patroon kopen aub?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U kunt de patronen kopen via bovenstaande linken op Ravelry.
      Als u geen PayPal heeft kunt u ze ook via bovenstaand emailadres bestellen.

      Verwijderen