JB Crochet Design & Creations

donderdag 11 februari 2016

Beun en Bien de Paashazen

                         Beun en Bien de Paashazen




Nog even en het is weer zover. De paaseitjes liggen eigenlijk alweer weken in de winkel, maar in Maart is het pas Pasen.
Eigenlijk wilde ik niks ontwerpen voor de pasen, maar soms, dan zit je te tekenen, en dan staat er ineens iets leuks op papier.
Nou vooruit dan maar. 1 Paashaas dan,maar dan ook echt maar 1 hoor denk je bij jezelf.
Zo ben ik uiteidelijk begonnen aan het mannetje. Hij werd ook precies zoals ik hem had getekend dus missie geslaagd:) Zo werd Beun de Paashaas geboren.


Maar ja, alleen is ook maar alleen he, dus ja toch maar een vrouwtje maken dan?
Nee, 1 paashaas had ik gezegd en niet 2 :)
Maar de volgende dag, tijdens het tekenen liet het me toch niet los, En zo stond er een vrouwtje op papier. Nou toch maar een vrouwtje erbij haken dan.


En zo werd 1 paashaas dus een gelukkig verliefd stelletje:) Beun was er helemaal klaar voor om zijn vrouwtje Bien de Paashaas te gaan ontmoeten :)

Wie weet dat dit stelletje ooit nog eens een paar prachtige kindertjes gaan krijgen, maar dat zit er nu nog even niet in hoor. Er moet eerst hard gewerkt worden om iedereen van paaseieren te voorzien dus wie weet dat het grote nieuws  voor begin volgend jaar zal komen :)

Wilt u ook dit verliefde paashazen stelletje maken ?

U kunt de patronen vinden op Ravelry: 

Als u niet over een paypal account beschikt kunt u ook even een berichtje sturen naar mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/jbcrochetdesignandcreations 
of u kunt ook even een mailtje sturen naar: jbcrochetdesignandcreations@hotmail.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten