JB Crochet Design & Creations

woensdag 23 september 2015

Zo gaat de molen

Momenteel ben ik bezig met een kado voor mijn vader. Tevens ook een mooi project voor mijn volgende patroon.
In de woonplaats van mijn ouders, en tevens mijn geboorteplaats staat een mooie molen. 
Korenmolen "De Windotter"die nog steeds in gebruik is.

Dus zo begon het winderige avontuur met Merino soft van Scheepjes :)
( er even niet bij stil gestaan hoe groot hij dan wel niet zou worden :D )

De romp, de kap en de wieken zijn inmiddels al klaar en hij is in totaal 66 cm hoog :) 


 Het begin van de omloop zit er inmiddels op. Nog wat ramen en deuren , het hekwerk van de omloop en aan de achterkant nog wat details en hij is klaar om kado te geven.
Zal jullie op de hoogte houden als hij helemaal klaar is. Zodra het patroon uitgeschreven is zal ik de link ervan zeker bij de patronen neer zetten.


2 opmerkingen:

  1. wow wat gaaf ik ben zelf ook een IJsselsteiner dus ik wacht netjes op t patroon nu al verliefd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Alexandra, Het patroon is inmiddels klaar. Heb net een nieuw bericht op mn blog gezet erover :) Het patroon is te bestellen via een pb aan mn facebookpagina: www.facebook.com/jbcrochetdesignandcreations

      Verwijderen